L e m o n a d e

DSC_0865

Γεια σας!!! Τι κάνετε? Γυρίσατε από τις διακοπές σας απ’ότι είδα οι περισσότεροι αλλά και πολλοί τώρα φύγατε!

Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ όμως γιατί αν δε πέσει η πρώτη βροχή….Το φθινόπωρο δεν έρχεται!!!!!

Όπως βλέπετε εγώ συνεχίζω να φοράω τις πλατφόρμες μου και τα χρωματιστά ρουχαλάκια μου.

DSC_0890

Για μία ακόμη φορά δεν αποχωρίζομαι τις culottes μου και φυσικά τη ξύλινη τσαντούλα! Την οποία αυτή τη φορά την βλέπετε σε φάκελο!!

Είναι πολύ βολική αλλά και πολύ stylish!!!Kαι για μία ακόμη φορά τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της..

DSC_0888

Το σημερινό μου look όμως απογειώνει το όμορφο λεμονο_κολιέ μου,το οποίο δίνει καλοκαιρινή νότα στο ντύσιμό μου αλλά και χρώμα. Τα Playful_sense Jewel είναι χειροποίητα κοσμήματα,και το κάθε σχέδιο είναι μοναδικό καθώς διατίθενται
σε περιορισμένο αριθμό και όπως λένε  δεν είναι δυνατόν να είναι και ακριβώς ίδια κ ας είναι το ίδιο κομμάτι διότι αυτή ακριβώς είναι και η μαγεία του χειροποίητου,το καθένα είναι μοναδικό!! Λοιπόν,εσύ ακόμα να διαλέξεις το δικό σου?

DSC_0912

Και γιατί οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.. για δείτε το δαχτυλίδι μου το οποίο αποτελείτε από γραμματόσημο  Γερμανίας, επιστρωμένο με υγρό γυαλί σε τετράγωνο σχήμα και ρυθμιζόμενο μέγεθος δαχτυλιδιού.To δαχτυλίδι μου θα το βρείτε εδώ και ανήκει στις χειροποίητες αναδημιουργίες Χαρταετός!!

DSC_0899

Ωστόσο για να πετύχεις το ντύσιμό μου,θα χρειαστείς μια μπεζ culotte,ένα λευκό top και πλατφόρμες με χρυσόσκονη για παιχνιδιάρικο ύφος!

Και είσαι έτοιμη!!!!

DSC_0894

DSC_0851

DSC_0892

Wooden Bag: Anna Moraitou Design ~ Lemon Necklace: Playful_sense Jewel ~ Ring: Xαρταετός Kite Chartaetos ~ Culottes: Pink Woman ~ Top: Pink Woman ~ Platforms: Zara ( old)

Photo Credits: Chubby Cheeks

6 thoughts on “L e m o n a d e

Σχολιάστε

